joi, 21 decembrie 2006

Visul unei nopti de vara

-ati visat vreodata la lumea alpinistilor? La lumea de deasupra norilor ascunsa muritorilor de rand? La lumea aerului rarefiat in care odata intrat, nu mai ai garantia ca vei iesi vreodata acelasi sau macar viu. O lume ce rezoneaza puternic cu ecouri de avalanse, cu glaciari ce ascund crevase hipnotice fara de fund, cu varfuri cu cornise amagitoare? O lume ce poarte un nume precum : Everest, K2, Kilimanjaro, Aconcagua, Mont Blanc, Siula Grande sau Huayna Potosi. O lume pe care mi-am inchipuit-o numai din filme si carti care iti zdruncina pentru totdeauna fundatiile vietii, lumea din “Touching the void” si “Into Thin Air”?


Eh, eu am visat in noptile de vara la aceasta lume, de dincolo de nori, de dincolo de intelegerea unora, de dincolo de noi insine...


Oare acest vis va putea deveni realitate? Oare sunt si eu printre cei putini alesi?

Niciun comentariu: