luni, 4 decembrie 2006

San Francisco in cateva cuvinte

Cum a fost San Francisco? Greu de spus! A trecut atat de repede aceasta aproape o saptamana ca inca n-au apucat sa mi se cristalizeze parerile.

Intre a duce bicicleta la reparat, a ma pregati psihologic si a ma documenta despre Sud America, in a ma reantalni cu Mirela, in a face ceva ultime cumparaturi, am avut si putin timp sa hoinaresc prin oras si sa intalnesc niste oameni deosebiti. Dar foarte putin!

Din pacate experienta umana cat si cea urbana a orasului erau mult prea profunde ca sa pot fi intelese intr-adevar in asa de scurt timp. Dar asta nu inseamna ca n-am vazut o multitudine de locuri de neuitat si am legat noi prietenii cu oameni care au sarit sa ne ajute atat pe mine cat si pe Mirela si sa ne arata din toata inima tot ce are mai frumos de oferit acest oras. Asta doar inseamna ca va trebui sa ne intoarcem sa aprofundam California in tihna altcandva.

Inchei aicea ca trebuie sa mergem sa ne imbarcam in zborul spre Peru. Am sa revin!

Salutari din aeroportul din San Salvador

Niciun comentariu: