miercuri, 6 decembrie 2006

Intalnirea cu un cititor activ

Tot in San Francisco am avut prilejul sa intalnesc si un cititor dedicat al jurnalului meu. Rick imi citea jurnalul in engleza aproape zilnic si mi-a scris chiar un ‘comment’ in cartea de oaspeti. Cand a aflat ca voi pleca din San Francisco a insistat sa ne intalnim si efectiv m-a coplesit. In primul rand m-a ajutat sa-mi duc bicicleta la reparat cu truck-ul lui, pe urma cand a venit Mirela ne-a scos la un bar si ne-a facut cunostinta cu copii lui. Mi-a spus ca este extrem de incantat sa ne fi intalnit, d-abia asteapta sa spuna la toti colegii lui de lucru cum a decurs intalnirea noastra. In plus ne-a oferit o gramada de mici atentii precum o sticla de vin (pe care am descoperit-o ascunsa in cutia de la bicicleta d-abia in Peru) si tot felul de prajituri. A mers pana in panzele albe : a facut tot posibilul sa scape de la servici cat mai repede duminica seara si a alergat cu noi si bicicletele in furgoneta lui pana la aeroport unde a stat la coada alaturi de noi peste 2 ore pana la miezul noptii! Cum poti sa nu-i multumesti unui asemenea om care a dat tot ce a putut din el, fara sa ceara nimic in schimb? Ii multumesc destinului ca mai sunt astfel de persoane precum Rick pe aceasta lume. Iti multumesc Rick ca ai fost asa o parte frumoasa din calatoria mea!

Niciun comentariu: