joi, 21 decembrie 2006

Huayna Potosi: 6088m

-aveam acest varf in cap de ceva timp ca fiind nu foarte tehnic sau dificil, dar afland ca in Bolivia este sezonul ploios mi-am cam luat gandul de la el. Totusi, odata ajuns in La Paz, mai mult din reflex am zis sa trecem si pe la agentia care se specializa in expeditii pe acest varf la numai 25km de oras. Am ramas putin consternati cand prima intrebare a agentei a fost : ‘Cand doriti sa mergeti maine sau poimaine?’ Ne-a trebuit putin timp sa ne dezmeticim cu o pizza la pranz, sa ne gandim la conditia noastra fizica, la aclimatizare si zis si facut : ‘Maine!’ a rezonat puternic raspunsul. Pe urma parca nu ne vedea sa credem in timp ce pregateam bagajele. Ne-am angajat sa atacam un varf destul de tehnic de 6088m cu mult mai inalt decat orice facusem pana acuma oricare dintre noi.

Niciun comentariu: