luni, 3 iulie 2006

Pt. cei pasionati de statistica:

Si cateva statistici pt. cei interesati ca sa va faceti o idee de distante si costuri (in dolari canadieni):

ONTARIO:
- 8 zile
- cost total = $345 sau $43/zi
- distanta = 656km sau 82km/zi
-2cauciucuri sparte

QUEBEC:
-11zile
-cost total = $344 sau $31/zi
-distanta = 1137km sau 103km/zi
-2cauciucuri sparte

NEW BRUSWICK:
-6zile
-cost total = $200 sau $33/zi
-distanta = 566km sau 94km/zi
-viteza medie maxima atinsa de 22.1km/h pt. o distanta de 94km

PEI:
-3zile
- cost total = $91 sau $30/zi
-distanta = 256km sau 85km/zi

Iles de la Madeleine:
-2zile
-cost total = $93 sau $47/zi
-distanta = 222km sau 111km/zi

Nova Scotia:
-3zile
-cost total = $176 sau $59/zi
-distanta = 301km sau 100km/zi

Newfoundland:
-17zile
-cost total = $748 sau $43/zi (include avionul de $215 St. John's-Toronto)
-distanta totala = 1483km sau 93km/zi (ultima zi n-am mers cu bicicleta)
-viteza maxima atinsa de 65km/h
-capatat $20ciubuc de la bunica
-ziua cea mai lunga de 134km si cea mai scurta de 27km (in care am facut cu piciorul trasee de 20km)

PE ANSAMBLU 6 provincii si o insula:
-50zile
-cost total = $1904 sau $38/zi -$20bacsis
-distanta totala rotunjita = 4621km = 94km/zi (ultima zi nesocotita)
-distanta totala de pe odometru 4618.5km + ce estimez eu cam la 8km neinregistrati de odometru (ca s-a rupt firul si pana l-am reparat sau alte motive)
deci distanta finala: 4.626.500metri sau 94.4km/zi

(wow, chiar stau sa ma gandesc oare cati metri parcurge un om pe jos intr-un an)

Si diverse altele:
- in total 4 cauciucuri sparte si nici o alta problema tehnica majora cu bicicleta
-un cort ce trebuie schimbat zilele astea ca intra apa pe peste tot
-cam 45-50km de trasee batute cu piciorul
-zeci de litri de apa (cam 6-7l/zi minim) + kg peste kg de mancare, noroc ca in final multa pe gratis
-as putea spune ca 50% din nopti le-am petrecut cu cortul prin padure pe gratis, iar restul au fost o combinatie de pensiuni, camping, motel, hostel, cabana si casele oamenilor (unde am dormit chiar 4 din 6nopti pe Bonavista Peninsula pe gratis)
-am avut zile cand am cheltuit $0 si zile in care am cheltuit peste $200 (cand mi-am luat biletul de avion spre exemplu)
-muscaturi de tantari si alte insecte: NU STIU, n-am tinut contul, dar suficiente , v-o garantez ca mi-am reimprospatat sangele
-strans cam $40 pt. lupta impotriva cancerului dar n-am avut nici un semn si am inceput f. tarziu in Newfoundland.
-singura zi in care nu m-am urcat pe bicicleta a fost ultima cand Kiki sedea frumos impachetata intr-o cutie si despuita (fara pedale, ghidon demontat, roata pe fata scoasa) si cam tristuta dar cred ca se bucura si ea de putin ragaz acum si am sa-i fac si o baita calumea ca i-am promis.

Cam atata domnilor contabili!

Niciun comentariu: