joi, 27 iulie 2006

Dusuri nocturne

-ne-am trezit la ora 4AM proaspati dusati, dar nu chiar voluntar ca le sforaiam pe cinste, dar de la ploaie pentru ca nu pusesem invelitoarea pe cort si ne-a plouat prin plasa de tantari. Deci va inchipuiti ce placere e sa va treziti la ora aceea si sa umbli ca bezmeticul sa le fixezi pe toate prin bezna. In sfarsit buimac de somn am facut-o si cand sa adorm si eu putin hop si trenul. Va jur ca aveam impresia ca va trece chiar peste noi asa de aproape si de zgomotos se auzea. Si asta nu a fost doar pentru 1-2minute ci cam 20min ca parca deraiase sau ceva. In sfarsit dau sa ma culc iarasi si incepe un concert de toata frumusetea. Nu, nu de genul celor in Cheia Fa Minor de Bach ci un adevarat spectacol pasaricesc in care tot alaiul din paduricea langa care dormeam a capatat ca prin farmec viata pe la ora 5 dimineata de ne-au innebunit. Deci cam asa o dimineata superba am avut, dar cum sa ma plang cand platesti camping-ul numai $5/noapte. Acum la culcare tovarasi ca trebuie sa recuperam somnul pierdut, am nevoie de cele 9ore ca sa-mi mentin prospetimea fetei si tenului.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»