miercuri, 26 iulie 2006

Iarba nu-i mai place...

Kiki e bolnavioara?

nu stiu ce se intampla, dar azi cand mergeam pe un drum linistit de tara, prin lanuri de grau si canola, se intampla sa trecem pe langa capite/baloturi de fan pe marginea drumului (presupun ca pt. prevenirea accidentelor ca erau destul de micute).
Orisicum, stateam eu si cugetam adanc si nu pricepeam de ce lui Kiki de la o vreme-ncoace iarba nu-i mai place, gura nu-i mai tace!
Adica de ce se plange si nu mananca si ea ceva paie acolo? E dupa si mai multa cugetara, mi-am dat seama ca saracutei ii era setica ca dupa ce am uns-o putin cu ulei, dintr-o data s-a linistit si nu s-a mai plans. Se pare ca cu paiele inca nu s-a obisnuit, dar daca am invatat-o eu sa inoate si sa zboare, o sa manance si ea paie, foc si asfalt!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»