sâmbătă, 1 iulie 2006

Happy Canada's Day!

Reintoarcerea eroului in Toronto:

Dimineata: parada militara si focuri de tun pe canicula in St. John's, Newfoundland
Seara: artificii si nebunii si canicula in Toronto, Ontario

Asa s-a intors eroul invingator din lupta contra "vietii oarbe" si in numai 3ore a zburat pe un Pegasus inaripat de pe malul Atlanticului pana acasa in Toronto, drum care mi-a luat peste 6saptamani cu Pegasusul pe roti (adica iapa mea neinaripata Kiki, dar lasa ca si ea era sa-si ia zborul de cateva ori cu vanturile puternice din Newfoundland). Chiar ma gandeam ce fraier am fost intr-un final: in loc sa pierd 6saptamani si sute de dolari(am sa calculez cheltuielile si alte statistici in zilele urmatoare) puteam sa dau doar $200 cat a fost avionul si sa vad totul in numai 3ore. Sau chiar mai bine ce sa mai tot merg in jurul lumii cu bicicleta, pot sa iau cu vreo $5000-6000 un bilet de avion in jurul lumii pe care s-o traversez astfel in numai cateva zile, maxim o saptamana, sa-mi petrec timpul in terminalul aeropoartelor sau uitandu-ma pe geam din avion la nori. NOT!

In sfarsit precum ziceam, tin sa va spun ca am fost condus la aeroport cu fanfara si salve de tun, stewardesa m-a introdus pe urma pilotilor care chiar m-au lasat sa intru in cabina dupa ce am aterizat, pe urma artificii si alte spectacule serioase m-au intampinat in Toronto. Ce poate fi mai frumos, decat o asemenea primire regala pt. cel mai distins erou al absurdului! Well, adevarul nu e prea departe, dar azi e de fapt ziua Canadei si toate aceste evenimente sunt in numele acestei tari pe care acum incep s-o cunosc mai bine decat multi Canadieni in sine.

Acum repaos pt. o saptamana, cei interesati in discutii, poze ma pot contacta prin email si pe urma spre coasta de vest a Canadei, aventura continua...

Niciun comentariu: