marți, 25 iulie 2006

Pour tous les matins du monde

Viata merge inainte, timpul parca se scurge mai incet pe aceasta campie nesfarsita a Baraganului (noroc ca mai are si ceva dealuri). Ne-am luptat cu niste calduri toride de peste 30-32degC ca se topeau rotile in asfalt, dar incet incet am alimentat bine cu apa (care la sticla e mai scumpa decat benzina si la robinet e gratis deci va inchpuiti pe care am ales-o).

Am vizitat parcul national Prince Albert unde am avut ocazia sa vedem un: Ursulache Negru, chiar in mijlocul drumului care dupa ce s-a uitat putin la noi cu nedumerire (nu intelegea unde ne este motorul si cusca de protectie, asa vad ei masinile cu oameni, precum ne uitam noi la ei in custi la gradina zoologica) si a zbughit-o in padure repede sa duca zvonul mai departe la celelalte salbaticiuni.

Ieri am sarbatorit preafericita distanta de 5000km! Whoo yeah!

Am avut deasemenea o sedere superba cu Terry si Denyse la ferma lor la nord de Saskatoon, am mancat pe rupte, ne-am plimbat de ne oboseau picioarele: are aproape 100ha ferma (cat vedeam cu ochii de la un orizont la altul, plus 3 lacuri unul de vreo 2km lungime). Iara ei sunt cu adevarat niste sufletisti, niste gurmanzi, cred ca am fi putut usor sa stam pana la sfarsitul lunii.

Si bineinteles ca in prima zi spre inserat dupa ce eram amandoi morti de oboseala si mai ales doborati de caldura nimicitoare am batut la usa la cineva (Jean) si de acolo am primit apa, masa (somon cu garnitura de cartofi, chifle calde + desert cu zmeura) un dus racoritor si un loc de campare. Ma bucur ca ne surade norocul in continuare.

Acum ne indreptam spre Alberta si cand o sa ne simtim in forma mai buna poate o sa luam iarasi trenul ca sa petrecem cat mai mult timp in munti, aproape ca ne-a ajuns deja la campie :)

Mircea

Un comentariu:

Anonim spunea...

5000 - fantastic (= GB)
E ca un 5 de trecere muncit din greu. La mai multi de 5 (= R)