luni, 2 aprilie 2007

Un om de milioane

Mda, si la propriu si la figurat, am ramas putin uimit cand l-am intalnit pe Dean. M-au frapat cateva lucruri in special. Si anume cum arata si traieste un multi-multi-milionar (este oarecum un stereotip pe care fiecare dintre noi vrea sa-l inteleaga)?

Si am ramas surprins. Ca in spatele casei, banilor, posesiilor materiale am gasit un om stapan pe sine si mai in viata decat multi dintre noi.

Mi-a marturisit ca dupa ce a avut 3 fete si a fost prins in vartejul afacerilor s-a pierdut oarecum. Era vesnic in criza de timp, viata un du-te vino continuu, a castigat cam 20kg in greutate si parea ca nu are scapare de pe acest fagas, un sclav al propriilor interese si al banului. Si acuma ca sa va faceti o idee, casa e intr-o debandada infernala, toata garderoba tuturor este pe jos, vasele zac nespalate in mormane, pisicile se catara pe masa si mananca resturile de mancare si e aproape imposibil sa gasesti ceva sau o clipa de liniste. Risipa e mare, dar totusi...

Ce l-a salvat pe Dean? In mod ironic si stiu ca n-o sa ma credeti: bicicleta! Un mod atat de simplu de a-ti recapata viata, de a te recastiga pe tine insati, sufletul tau! A inceput cu greu cum sunt toate inceputurile: la primul deal impingi, pe urma urci 1/2 si in final ai satisfactia aceea de a-l urca in intregime. Si astfel, fara gres, aproape in fiecare dimineata inainte de ora 6AM, ploaie, vant, vara, iarna Dean se urca pe bicicleta si facea un traseu de cam 1 ora inainte sa vina acasa, sa ia micul dejun cu familia si sa mearga la servici. Si asta-i secretul spuneti?

Da, mai simplu decat se poate. A pierdut 20kg, este intr-o forma fenomenala, arata mai tanar cu 10 ani si si-a regasit copilul acela din interior. Avea o energie si un entuziasm infectios, inchipuiti-va un om la peste 40 de ani, alergand prin dunele de nisip si chiuind de fericire. O fericire pe care banii nu i-ar fi putut aduce-o niciodata. Era un om liber, un om simplu (n-ai fi zis ca e milionar daca l-ai fi intalnit pe strada), un om foarte deschis (comunicam de la egal la egal, nu am simtit nici o bariera intre noi).

Dean = un om intr-un milion!; ceea ce conteaza mai multe decat restul milioanelor care-l ingropau in viata!

Niciun comentariu: