marți, 16 mai 2006

Viata pe drum









Salutari, salutari din nu asa indepartatul Kingston pe unde ma aflu acum dupa ce m-am luptat putin cu ploaia, cu problemele mecanice si tehnice si cu adaptatul in general la conditiile drumului si vietii asociate.

Orisicum pot sa ma mandresc ca am trecut cu bine pana acuma si ca ma simt in forma si ca toate au inceput sa intre intr-un ritm acceptabil si chiar placut. Impresii de drum: multe si marunte, dar memorabile. Drumuri liniste pe langa lacul Ontario, mirosul imbatator de liliac inflorit, ciripit de pasari, parcuri cu vegetatie luxurianta. In alte cuvinte: SENSORY SYSTEM OVERLOAD!

Si cum totul trebuie balansat, mai este si partea cu adaptatul fizic la drum (in special cu saua, care parca e o potcoava incinsa care ti-o lipesc de "dos") dar acum dupa 4 zile si asta a devenit mult mai suportabila, sper sa dispara complet in inca cateva zile. Am ocolit f. indeaproape cateva ploi, ieri tocmai am pus cortul si a inceput sa le toarne pana de dimineata. In plus am avut si norocul incepatorului ca mi s-a spart si cauciucul din spate chiar cand parcam bicicleta (asta noroc fiindca se putea sa ma prinda pe drum si sa ma prinda si ploaia ca sa vezi). Altfel inca cateva probleme mici tehnice care le-am rezolvat cum ar fi modul de prindere al bagajelor.

Cam atata deocamdata mai vedem in viitor si din pacate nu prea pot sa scriu pe cat de des mi-as dori pt. ca prin toate satucele prin care am fost accesul la INternet este inexistent, lumea avandul acasa, iar bibliotecile pe care ma bazam au program atat de redus incat sunt deschise numai o zi pe saptamana si atuncea 3h, deci nu prea convenabil.

Oriscum e momentul sa ma intorc la drum,

Pe curand,

Mircea

PS: oh si era sa uit cand era sa ma zboare vantul de pe drum, eu incercam sa merg est, el ma impingea vest asa ca a fost o batalie crancene ca si intre Praslea cel voinic si Vantul Zmeul cel Rau si pana la urma l-am invins, noroc cu o ciocolata si un lapte, ca eroul dumneavastra cel (papa-lapte) s-ar fi intors in directia ailalta, ca la urma urmei nu directia geografica conteaza ci aia in care bate vantul.

Va salut stimabili!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Way to go dude. We knew you could do it. It's only the beginning but that's the toughest part.
Ai facut poze frumoase, mai ales cea cu nori. Ne face placere sa auzim ca totul merge bine. Imi este dor si mie de drumurile linistite, liliaci infloriti si pasariile! De abea asteptam sa mai vedem poze noi.
Remus and Simona

Anonim spunea...

Buna Remus, sunt Claudiu. Citim si noi ca si voi si ne minunam!

Mircea spunea...

You definitely got more pics and stories straighy out of my journal right now. It's pretty much everything I've accumulated in the last 4-5 days so I spent an intense 1h last night uploading everything.
Cheers