sâmbătă, 20 mai 2006

Inca ceva date tehnice:

1. viteza medie e cam intre 15-18km/h (depinde de unde bate vantul si suprafata pavata sau nepavata) si in general ma opresc pe la ora 6-7PM cel tarziu. Azi am mers numai 40km dar prin ploaie care au fost mai dificili decat cei 120km de acum 2zile cand a fost soare in timpul zilei.

2. costul mediu e cam $40-50/zi mult mai ieftin in zilele cu cortul (am avut si zile de $0 si mai scumpe cu pensioane si mancare pt. cateva zile $80)

3. va rog sa nu-mi puneti intrebari prin sectiunea Comments ca s-ar putea sa nu apuc sa le citesc pe toate, emailul e baza!

4. poze o sa apara numai cand am o conexie rapida dar pana acum majoritatea au fost incete sau n-am avut voie sa-mi conectez aparatul foto (ex. la biblioteca)

5. pt. harta mergeti la Google Maps si puneti destinatia precum Waterloo, Quebec si pe urma se poate mari, micsora dupa nevoie.

Niciun comentariu: