sâmbătă, 20 mai 2006

De la granita Ontario/Quebec

Va transmit salutari din Cornwall, aproape de granita cu Quebecul unde as vrea sa trec maine. Si aveti dreptate: le toarna de dimineata pana seara, ploaie mocaita de toamna si asa s-a anuntat ca va fi pana luni, deci devin f. optimist ca aproape am invatat-o pe Kiki(iapa mea inaripata) sa inoate.

Cred ca faptul ca ma cheama si Ionut are de a face cu ceva prin ceruri ca vad ca Sf. Ioan Botezatorul s-a redecis sa ma boteze si o tine intr-o veselie. Deja am 8zile in care a plouat in fiecare zi cel putin o perioada.

Dar nici ca-mi pasa, azi o iau frumos prin ploaie si o tai spre granita cu Quebec-ul, e mai greu cu vizibilitatea si cu faptul ca mai e si frigut pe deasupra (cam 10-12gC), dar atata timp cat stau cazat la un motel sau Bed&Breakfast lucrurile sunt ok.
Problemele tehnice si fizice sau cam rezolvat, moralul e sus, d-abia astept sa gust Atlanticul (cand am sa-l vad am sa ma duc sa gust apa aia sarata si s-o initiez si pe Kiki).

Distanta medie e de cam 75km/zi dar asta in special din cauza ploilor pe care incerc sa le driblez/evit pe cat posibil si am devenit destul de talentat pot s-o afirm, dar am avut deja zile de 120km/zi, sau zile in care am facut 75km pana-n ora 2PM. In general greutatea bagajelor nu mai prezinta o problema si n-am mai avut nici alte probleme tehnice. Azi mi-am schimbat oglinda retrovizoare care era sparta, deci sper ca am terminat cu ghinioanele.

Cam atata deocamdata, deci asta e cu mutatul steguletului e mai dificil acum ca s-a imbibat cu apa si de la atata ploaie parca vrea sa prinda radacini, dar sunt in Cornwall si aseara am celebrat peste 600km pe odometru, mai mult decat am facut in orice alta calatorie pana acuma.

Numai bine si zile insorite,

Mircea

Niciun comentariu: