vineri, 26 mai 2006

Din alde Quebec City

Clarificari:
Deci sper sa nu va sperie ultimul meu mesaj ca totusi prefer aceasta calatorie decat orice altceva si nu regret nimic si nu o fac din incapatanare ci din simpla placere de a o face ( si adevarul e ca sunt si multe satisfactii la sfarsitul zilei). Orisicum pe masura ce trece timpul lucrurile devin din ce in ce mai usoare, deci mai putina munca si mai multa placere, deci nu va inchipuiti ca este o goana acerba sa ajung la Atlantic in timp record ca nu e cazul, chiar ma "opresc sa miros florile" (precum ma sfatuia un amic) si sa iau fotografii. Poate toata aceasta izbucnire a avut si de-a face cu faptul ca scriam asta de dedesubtul unei autostrazi(pod sau rampa) in regiunea Asbestos (ca sa vezi ce interesant) unde era frig si bineinteles ca ploua.  Deci cum zic astia: enough said...

Salutari din Quebec City, al doilea cel mai mare oras din provincia Quebec unde bineinteles ca ploua, dar asta e, m-as obisnuit deja cu ideea si aseara m-am cinstit pt. ziua dificila pe care am avut-o mai inainte cu un pachet de chips, un lapte cu ciocolata + o ciocolata + o noapte la un pension superb in Plessisville si dintr-o data sa vezi cat de roze par lucrurile. Ca sa vezi ce desfatare pe capul meu, nu?
Si acuma mai cu haz, ce atata necaz:
N-am sa uit reactia unei babe rotunde din Ontario care dupa ce a stat si s-a chiorat la mine vreo 10minute din masina ei (un minivan din ala mare) a iesit contrariata si cu o falca-n cer si una-n pamant mi-a spus concluzia la care a ajuns ea in acest timp. Si anume, ce-oi face eu maica buna, cand or iesi mustele negre la atac si sunt asa ca `"boul pe bicicleta" adica complet expus? La care eu prins pe neasteptate cu aceasta intrebare i-am raspuns ca deocamdata n-am avut de-a face cu asemenea jivine (cu toate ca le cunosc) si ca am un spray si fie ce-o fi. La care ea mi-a intors spatele f. dezgustata de atata nesabuinta din partea mea si mi-a spus ca sunt, dar ca nu stiu eu si a intrat in restaurant sa faca plinul trantind usa. Si asa viata merge tot inainte...
 
Va las cu bine si un weekend placut! Am incercat sa pun si poze dar nu ma lasa serverul de aici,
 
Mircea


Feel free to call! Free PC-to-PC calls. Low rates on PC-to-Phone. Get Yahoo! Messenger with Voice

Niciun comentariu: