joi, 18 mai 2006

din Morrisburg, ON

Mutam steguletul la Morrisburg, Ontario. Odometru: 555km

Puteti voi ghici de ce am avut parte azi? Mai, dar vad ca nu mai e nici o surpriza: de ploaie. Norocul meu e ca nu a inceput decat spre sfarsitul dupa-amiezei asa ca majoritatea zilei am avut parte de soare in sfarsit ca am crezut ca nu mai exista. Orisicum pt. urmatoarea saptamana se anunta ploaie zilnica asa ca pastrez ganduri optimiste. Se pare ca a venit monsunul si prin Canada, tocmai cand m-am decis sa plec si eu in calatorie, dar asta e, m-am razbunat si m-am cazat iarasi la un pension ca afara iara e flescalaie si ba ploua ba se opreste, dar nici ca-mi pasa in momentul de fata.

Din faptele diverse de azi e ca m-am imbatat: complet si iremediabil, eram beat turta coane Fanica de atata parfum de la tufele de liliac de pretutindeni, de triluri de pasari de parca eram la concert de Schubert (care tin sa va mentionez se potriveste la fix cu rapaitul de ploaie de pe cort, de la radioul meu portativ). In sfarsit o experienta empirica ce nu poate fi captata pe pelicula. Si voi care credeati ca mi-am luat o sticla de rachiu ca sa-mi uit de singuratate si plictiseala eh?

Noroc cu o furtuna cu traznete si fulgere, de se zguduia biserica la intrarea careia ma adaposteam (nu va faceti griji ca Dumnezeu nu trazneste bisericile), care m-a mai trezit putin din betie.

Oh si inca o chestie haioasa: cica sa scriu un email la bibilioteca din Cardinal. Dau drumul la Internet Explorer se incarca ceva pagina incetisor, intru pe contul meu de la Yahoo d-abia d-abia, bat acolo un text oarecare dupa care dau sa-l trimit. Ti-ai gasit! Dupa vreo 10 incercari si incercat si prin alt cont, a murit conexia de parca inghetase in timp ca si oraselul acela uitat de soarta.

Maine la drum din nou spre granita cu Quebec!!!

Mircea

4 comentarii:

Anonim spunea...

Suntem pe urmele tale. Pacat ca nu am o harta mai precisa. Dar voi gasi. Nu pot localiza chiar toate satucele. Niciodata nu esti asa de atent la vreme ca atunci cind trebuie sa stai afara. Asa am fost in armata cind trebuia sa respectam programul scris cu o luna inainte si stateam in sala caind afara era frumos si afara la instructie cind ploua cu galeata. Atunci mi-am descoperit si perfectionat durerile de oase in detectarea ploilor. Precizie era uluitoare precum si intensitatea ploii , durata, etc. Dar probleme era ca stateam intr-un loc. probabil ca in miscare cum esti tu nu mai poate functiona prea bine sistemul.
gandul bun si pe curand
claudiu

Anonim spunea...

Ne-a placut editoriul despre tantari. De abea asteptam sa avem si noi intalnari cu inamicii!
Cum merge cu kilometrii? Ce distanta faci zilnic? Te ai obisbuit pana la urma cu greutatea casei portabile si jitul (saua)?
Poate te intalnesti cu Mikey si Giselle, ei au plecat spre Quebec City de long weekend.
Un sfat: daca nu-ti place ploaia ai grija pe Prince Edward Island. Am aflat si noi cand am fost cu bicicletele acolo ca este vremea foarte volatila. Sti cum e, cand esti cu masina nu te preocupi cu vreama prea mult. Fiind insula mica este la mila oceanului si este si plata asa ca nu este nimic sa o adaposteze de furtune. Partea optimista este ca se fac poze nemaipomenite cand vezi furtuna pe ocean si tu esti pe mal asteptand atacul dansei!
Ride Strong
(Remo si Simo)

Anonim spunea...

Buna Claudiu,
Ce zici de o plimbare la Omu? Ne-a prins dorul.
Numai bine,
Remus si Simona

Mircea spunea...

Distanta medie e cam 75km pe zi, dar pot face usor 100km, e problema cu evitatul ploilor care e mai dificila. Cu greutatea si cu saua m-am mai obisnuit, deci am trecut de problemele fizice, iar pozele sunt cu adevarat misto alea care ies, sa vedem,
Mircea