marți, 29 mai 2007

O cura de slabire pe masura

-cum e sa intri in restaurant si sa-ti fie prezentat un meniu complet in caractere chinezesti fara nici macar o poza nimic? Eh, nu-i mare lucru zici! Lasa ca-i intrebi pe engleza, pe franceza, pe spaniola, pe romana, pe orice vrei tu si se uita la tine si ridica din umeri, dar si tu la fel cand iti raspund in chineza. Si deci?


-cel mai usor lucru e sa arati cu degetul la ce mananca vecinul. Atuncea zis-si-facut in cateva minute apare o farfurie mare de mancare chinezeasca care se pune in centrul mesei ca toti sa se serveasca in farfuriutele lor infime cu orez. In plus partea cea mai interesanta este ca bineinteles ca n-o sa-ti aduca acel instrument sadistic de impuns numit furculita ci niste betisoare firave de lemn cu care ma tot chinuiam sa prind boabele de orez sau alunele din farfurie.


-eh stiu eu ca poate unii dintre voi aveti asemenea deprinderi asiatice de a manca cu betisoare de bambus, dar la inceput am crezut ca o sa raman flamand. Cu toate acestea dupa cateva exercitii am ramas si eu impresionat de cat de dibaci poti deveni cu aceste betisoare, mai ales cand esti flamand. Poate nu-ti pot prinde musca din zbor ca in filme, dar daca-mi pica in supa, cred ca pot s-o pescuiesc fara grija... :)

Niciun comentariu: