duminică, 29 mai 2011

Yoga cu Michael

Nu mi-am putut inchipui ca dupa o "vasta" experienta de doua luni de yoga, ma voi vedea in pozitia de mita lesinata (nu nu este o asana consacrata) pe o saltea de yoga acuzandul pe instructor ca vrea sa ne omoare, dar asa a fost.

Duminica am avut ultima clasa de yoga si ne-am decis sa incercam un instructor nou la a carui ora nu mai mersesem. Imediat ce am intrat in clasa l-am vazut pe Michael, instructorul, un tip mai muschiulos dar micut de statura care a inceput prin a ne avertiza ca e o clasa avansata si ca sa ne straduim sa tinem pasul cat mai bine. Mi-am zis ca nah asta se aplica la incepatori nu la oameni de calibru si experienta noastra. Din pacate nu am luat in seama acest prim avertisment si nici nu m-am mai gandit a doua oara la CVul tipului care lista: fost culturist, fost maratonist si acum pasionat de yoga. Al doilea rateu!

Eh dupa ce ne-am "incalzit" vreo 30secunde ne-a pus cu cracii in aer intr-o pozitie foarte ciudata (greu de descris in cuvinte, dar f. incomoda) si a inceput sa numere exercitile de abdomen fara a spune cate. Pe la 40 de abdomene ma asteptam ca se opreste la 50, pe la 90 curgeau apele din mine dar ziceam ca deh inca 10, la 140 simteam ca mor si la 190 eram gata sa-l omor daca nu se opreste la 200. Noroc ca s-a oprit dar pe urma toata clasa a continuat in acelasi ritm infernal de era o balta intreaga de transpiratie in jurul meu de credeam ca in curand o sa plutim cu totii pe marea transpiratiei mele. In plus cum devia mult de la yoga pura si ne uita cate 5-10min in pozitia de flotare, parca resimt si acum durerea metafizica ce vibra din adancul fiecarui madular, tipand in gura mare ca ce dracu, doar n-o fi sfarsitul lumii, dar pentru trup a fost.

La sfarsit cand a incheiat clasa cu statul in cap nu ma mai mira nimica,  eram in stare sa stau si-n coada daca mi-o cerea, poate astfel speram sa-mi vina si mie mintea la cap ca momentan se scursese toata balta in jurul meu... Nu credeam ca poate sa scoate yoga untul din mine in aceasta masura, dar nu mi-a fost dat sa am parte de o clasa cu Michael pana acum. De luat aminte, yoga asta e plina de sarlatani ;)!

Niciun comentariu: