duminică, 1 mai 2011

La vanat de caprioare

Avand in vedere vasta experienta cu animalele salbatice de saptamana aceasta m-am decis sa-mi imbunatesc palmaresul cu o vanatoare de caprioare. Asa ca m-am urcat pe murgul meu Pegasus cu flacarile in nari si focul in copite (adica cu suflu la gura si picioarele de gelatina) si m-am dus in tara lui miaza-noapte in cautarea aventurii.

Si n-a durat mult. In timp ce luam o curba periculoasa la viteza luminii stinse mi-a sarit in fata o pietoana de toata frumusetea: zvelta, gingasa si c-o codita alba de mai mare dragul (da, o caprioara in toata firea in caz ca va gandeati la alta specie). Era sa ma rostogolesc de pe cal de uimire dar am fost pe faza: Scot pistolu' si impusc vreo 2 clisee tac-pac (cu aparatul foto) neintelegand de ce nu se facea nevazuta ca o naluca. Pe urma m-am dumirit eu mai bine ca de fapt era si Bambi de partea cealalta a cararii si eu in vitezomania mea separasem mama de pui (ca sa reafirm iarasi motivul acestei saptamani de a-mi baga coada unde nu-mi fierbe oala). Noroc ca aveam intentii pacifiste si nu m-am decis sa-l invat si pe Bambi sa zboare ca mai important era sa ma concentrez sa nu zbor eu peste ghidon, asa ca l-am crutat de data aceasta.

Coincidenta? pare cam greu de crezut...

Niciun comentariu: