sâmbătă, 22 mai 2010

si am dat foc padurii

E bine, cel putin versiunea autentica e ca bineinteles ca nu din vina noastra dar ideea e cam urmatoarea. 2 tineri temerari din grupul nostru au parasit insula cu o canoe si s-au dus sa viziteze "toaletele" de lux de pe tarm. Dupa vreo ora si juma' din locul mentionat vad ca iese fum.

Bineinteles ca prima reactie a fost: e ca sa vezi ca avem vecini si ca au facut focul. Hai totusi sa verificam ca n-am vazut pe nimeni si nu pare plauzibil.

Ooops! Arde padurea! Ajutor! Veniti toti cu galeti! Eu cu lopata! Da-i si lupta cu niste flacari de cam 1m inaltime care deja se intinsesera pe o portiune de cam 100-200 metri patrati! Nu credeam ca o sa reusim sa-l mai stingem, dar cum toti eram instruiti in arta oculta a pompieritului, am facut hora unirii si ne-a suras soarta de l-am innabusit.

Se pare totusi ca cineva, nu stim cine, a aruncat un muc de tigare, care s-a decis sa ne insufleteasca putin o dupa-masa de lenevit. Totul e bine cand se termina cu bine.

Niciun comentariu: