sâmbătă, 22 mai 2010

Restul grupului si partea de explorare

Si dupa asa o aventura incendiara 4 dintre noi am plecat sa exploram zona cu ideea sa nu ne mai intoarcem pe acelasi drum (care era optiunea cea mai usoara) ci sa ajungem la raul Magnetawan.

Bineinteles ca nu am gasit un traseu marcat si am luat-o la intamplare printr-o mlastina pana am dat de un drum luuuuung de vreo 4km ca am obosit mergand numai pe jos. Si eu destept cum sunt nu mi-am luat geaca de protectie impotriva insectelor si se vad repercursiunile. Radeau si infulecau tantarii si mustele din mine de parca erau la nunta mea si nu intr-un loc uitat de toti.

Spre seara au venit si restul grupului: Lisa, Yvon, John si Bohdan si ne-am pus pe luat decizii. Ce facem o luam inainte pe un drum pe care nu l-am mai facut niciodata cu un portaj de 4km (e un calvar care nu poate fi descris in cuvinte, inchipuiti-va sa carati o canoe de vreo 30-40kg in carca plus bagajele dupa aia in timp ce te rontaie tantarii) sau ne intoarcem?

Niciun comentariu: