duminică, 20 mai 2012

Unde este Mecca?

Si dupa ce ne-am instalat frumos pe o insula singuratica am inceput prin purificarea sufleteasca cu rugaciunile de seara (vedeti pozele exemplificatoare). Din pacate ca si directie eram cam debusolati: unii se rugau spre Mecca, altii spre apus, altii s-au multumit doar sa taie lemne. In cazul in care credeti ca am luat-o pe ulei, pozele de fapt ilustreaza diferite intinderi gen yoga pt. umeri, spate...

In plus nu ne-am lasat batuti pana nu am gasit si un gratar pt. carnaciorii si hamburgerii pe care i-am adus cu noi si cine ar fi crezut ca nu sunt gratare de vanzare prin zona. Asta necesita o cautare inversunata pe la toate camping-urile posibile de prin jur unde ar fi putut lasa altii mai dotati decat noi un gratar in urma. In total o alta excursie de vreo 1 1/2h, dar foarte gustoasa in final.

Niciun comentariu: