duminică, 17 ianuarie 2010

Din nou la ski de "fund"

Cu riscul ca ma voi repeta, azi am fost iarasi la ski de "fund", pardon de fond, cu toate ca pentru unii chiar a fost mai mult pe fund...

Dar ce sa-i faci, e mai bine decat sa va povestesc cum a fost la lucru saptamana trecuta, nu-i asa? Vineri seara m-am dat "fitos" si am fost la discoteca (mda dupa o absenta de vreo 5 ani pare-mi-se) si pot sa ma mandresc ca nu mi-am uitat miscarile de dans... pe care de fapt nu le-am avut niciodata. In schimb, bineinteles ca am uitat aparatul foto asa ca nu puteti rade de mine, desi parca eram o maimuta scapata de la gradina zoologica. De fapt m-am dezobisnuit complet sa-l mai car cu mine si nici azi la ski nu l-am avut, ca am iesit cam rapid pe usa si asa ca ia poze de unde nu-s.

Sper sa rezolvam aceasta mica problema in viitorul apropiat, desi inteleg ca memoria te lasa pe masura ce trec anii. Nu e oarecum ciudat ca toti oamenii varstnici sunt vazuti ca cei mai intelepti cand de fapt ei au doar avantajul major ca au trecut prin multe dar poate au uitat si mai multe?

Niciun comentariu: